TRENGER HJELP?
OFTE STILTE SPØRGSMÅL
FØR KJØP
Når du klikker på "fortsett til kassen", blir du bedt om å oppgi dine opplysninger. Når opplysningene dine er lagt inn, kan du velge ønsket leveringsmetode, og til slutt kan du velge å betale med Quickpay, VIPPS eller Klarna. Hvis du betaler med QuickPay, må du bruke kredittkortet ditt og legge inn de relevante opplysningene.
For å fjerne en vare fra handlekurven, klikker du på handlekurven i øvre høyre hjørne for å se hvilke varer som ligger i kurven. Du fjerner en vare fra kurven ved å trykke på "Fjern", som er skrevet i grått til høyre for produktet.
For å legge inn en bestilling, besøk LAURIE.NO og velg ønsket produkt. Når du har klikket på produktet og valgt ønsket farge og størrelse, kan du klikke på den svarte bjelken der det står "legg til i handlekurven". Deretter vises handlekurven din til høyre på skjermen, og du kan velge "fortsett til kassen" og følge nettbutikkens instruksjoner.
LAURIE har ikke en egen butikk, men LAURIE-produkter er tilgjengelige i fysiske butikker gjennom samarbeid med ulike forhandlere over hele landet. Du kan finne alle forhandlere nær deg ved å besøke følgende link:
Dessverre har vi ikke mulighet til å plassere en bestilling på vegne av deg. Du må selv gjennomføre bestillingen, men vi er mer enn villige til å hjelpe deg hvis du har spørsmål om hvordan du gjør det.
For å innløse en rabattkode eller bruke et gavekort, gjør du dette når du kommer til betalingen av varen. Rabattkoden din legges inn i feltet "Rabattkode", og deretter justeres den totale prisen på bestillingen.
For noen stiler kommer de tilbake på lager etter å ha vært utsolgt, men dette gjelder ikke for alle våre varer. Hvis du er usikker på om en vare kommer tilbake på lager, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice, som vil gjøre sitt beste for å hjelpe deg. Du kan kontakte kundeservice på customercare@laurie.dk eller +45 87 45 40 01.
Ja, det er mulig å kjøpe et gavekort på LAURIE.NO. Gavekortet kan benyttes i nettbutikken og er tilgjengelig via følgende link:
ETTER KJØP
Hvis du ikke har mottatt en bekreftelsesmail for din bestilling, kan det være en forsinkelse, så vennligst vent i minst en halv time. Det er også mulig at e-posten har havnet i SPAM/JUNK-mappen hos e-postleverandøren din. Hvis du fortsatt ikke har mottatt bekreftelsesmailen, kan vi sjekke om bestillingen din har blitt registrert.
Vennligst kontakt oss på customercare@laurie.dk eller telefon +45 87 45 40 01, så kan vi se nærmere på det for deg.
Leveringstiden for din bestilling avhenger av den valgte leveringsmetoden:
HJEMMELEVERING
Hvis du har valgt hjemmelevering, vil du motta varen innen 2-5 arbeidsdager, og du vil få beskjed via SMS eller e-post når den er levert. Du vil mest sannsynlig finne den på dørhåndtaket, med mindre transportøren har vurdert at den ikke kan henge der, og har levert den til et pakkeutleveringssted i stedet. Du vil i så fall også bli informert om dette.
PAKKESHOP
Hvis du har valgt levering til pakkeutleveringssted eller levering til bedriftsadresse, vil det ta 2-6 dager før den blir levert. Dette avhenger av hvor travelt transportøren har ved bestillingstidspunktet ditt. For eksempel kan det være forsinkelser i perioder som jul, Black Friday og andre spesielle dager på grunn av høy aktivitet hos transportørene.
Hvis du ikke har mottatt bestillingen din etter tre arbeidsdager, vennligst kontakt oss, og vi vil undersøke hvor pakken din er. Du kan kontakte kundeservice via e-post: customercare@laurie.dk eller telefon: +45 87 45 40 01.
PostNord står for all levering, uansett om du velger hjemlevering, levering til pakkeutleveringssted eller levering til bedriftsadresse.
Track & Trace er en tjeneste som gir deg muligheten til å følge med på din pakke under leveringsprosessen. Når pakken din sendes fra vårt lager, vil du motta en e-post angående leveringen med en lenke til Track & Trace. Via denne lenken kan du se en estimert leveringstid for pakken din, samt hvor og når pakken din blir skannet, slik at du kan følge med på forsendelsen.
Ja, det er mulig å annullere en ordre, men det er viktig å kontakte kundeservice så raskt som mulig. Kundeservice har et begrenset tidsvindu fra ordren er lagt, der de kan forsøke å annullere ordren. Hvis tidsvinduet er overskredet og ordren ikke kan annulleres, må du returnere varen til oss hvis du fortsatt ønsker å kansellere. Vær oppmerksom på at det koster 39 kr. å returnere en vare. Bytte til en annen størrelse er derimot gratis.
Du kan kontakte kundeservice på:
Telefon: +45 87 45 40 01
Mandag til fredag mellom 10.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00.
Ja, det er mulig å endre i en ordre, men det er viktig å kontakte kundeservice så raskt som mulig. Kundeservice har et begrenset tidsvindu fra ordren er lagt, der de kan forsøke å gjøre endringer. Kundeservice har mulighet til å endre størrelsen på varen, men dessverre kan de ikke gjøre andre endringer i ordren.
Du kan kontakte kundeservice på:
Telefon: +45 87 45 40 01
Mandag til fredag mellom 10.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00.
RETUR OG KLAGER
For å returnere må du registrere returen online i vår returportal. Når du har registrert returen i returportalen, kan du sende returpakken til oss ved å bruke den returetiketten som fulgte med pakken.
GÅ DIREKTE TIL VÅR ONLINE RETURPORTAL HER:
https://www.laurie.no/pages/returportal
Når du handler hos LAURIE, har du en fortrydelsesrett på 30 dager.
Kontakt oss på customercare@laurie.dk eller på telefon: +45 87 45 40 01, så finner vi en løsning.
Du kan kontakte kundeservice mandag-fredag mellom 10.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00.
Hvis du ønsker å reklamere over en vare, må du sende reklamasjonen i en e-post til vår kundeservice. I e-posten ber vi deg inkludere et bilde av reklamasjonen, ditt ordrenummer, samt varens stilnummer og PO-nummer. Både stilnummeret og PO-nummeret finner du på den lille etiketten med vaskeanvisningene. Du kan sende e-posten til customercare@laurie.dk.
Vær oppmerksom på at du ikke kan reklamere over produkter kjøpt hos en av våre forhandlere – i slike tilfeller må du reklamere direkte hos den forhandleren du kjøpte produktet fra.
PASSFORM & STØRRELSE
For å finne ut hvilken passform som passer best for deg, har vi gjort det enkelt å finne den buksemodellen som matcher dine personlige preferanser og kroppsform. Se vår guide til passform
Se mer på vår størrelsesguide her:
https://www.laurie.no/pages/storrelsesguide
Eller kontakt oss på +45 87 45 40 01 eller customercare@laurie.dk hvis du trenger veiledning for din størrelse.